Tuesday 28 June 2011

-birthday 18-

hari nie hari lahir aku yang ke 18.,
dah meningkat remaja dah aku,.
dah tak boleh jadi budak2 macam dulu lagi,..
actually aku memang miss history aku yang dulu2,.
time aku kecik2 dulu,.selalu jew aq lepak2 ngan budak2 nie,.
main bola same2,.baling selipar,.main rondass,.
mcam2 la game,.


tepat jew 12.01 am aq dh kene ngan roomate aku,.
mule2 kene simbah air kt kedai,.
yang tu aku boleh tahan lagi,.
kene plak simbah ngan nescafe,.
boleh tahan lagi,.
yang aku xboleh blah biler bende nie continuously plak smpai kt katil aku,.
tu yang aku xboleh tahan,.apew lagi,.aku pon sound direct la kat roomate aku nie,.
aku pon xsuke marah2 orang nie,.tapi lau dah melampau agak2 la an,.
pew2 al aq xdew niat pon nak marah,.


ari jadi aku pon macam biase berjalan,.
tanpa orang sambut,.cuma wish dari f.b dari orang yang kita kenal dan xkenal juga,.
macm biase,.exam pon berlalu juga,.
tadi exam anatomy,.memang senang,.
sebab soalan yang aku dah buat revision keluar,.
harap2 la mpw besok pon senang jugak,.
amin

Terima kasih ibu sebab lahirkan amer kat muka bumi ini,.amer sayang ibu banyak <3

No comments:

Post a Comment