Wednesday 29 June 2011

-homesick-

Dah sebulan setengah aku xbalik rumah parent aku,.
rindu plak rase,.lagi2 kat wan aku,.
aku sayang wan aku teramat sangat,.
sebab dari kecik lagi wan ngan atok aq dah jage aku,.
aku pon tak taw nape aku rapat sangat ngan wan dan arwah atok aku nie,.
sedih plak rase nye,.baru semalam aku dengar suare wan aku,.
wan aku call aku dye ucapkan selamat hari lahir beserta doa,.
nie yang buat aku semngat nak balik nie,.
tu ceter pasal homesick la,.

Nielah wan aku,.semua ada 9 cucu,.tak ramai sangat pon,.tapi aku bertuah duduk dalam keluarga nie
Nie pulak family aku,.tapi yang muke masam 2 dari kiri tu bukan,.cume  adik sedare jew,.

Yang member pulak aku memang rindu,.
lagi best buddy aku nie,.Muhd Ariff, bangla,.eh silap,.Rafiq,.Gabak,.Ajis botak juga diingati,.haha
Hisyam a.k.a tulang,. izzat ngan lonjong ataupon dikenali hazim,.
tu yang dokek podeh la,.memang kawan rapat,.

Ariff, Rafiq A.K.A Bangla ngan ujung sekali Izzat(sombong na hang skunk zat)

Nie muke tersengih nie sedare aku,.aku taw yg dye sedare aku mase wan dye cakap kat aku,.mase tu lah aku baru taw,.chemistry mang dah same time tu,.suke jadi giler,.tapi aku boleh kawal lagi,.dye dah tahap teruk,.pew2 hal best buddy forever dude.

Chip nama diberi
botak diberi nama
nie salah satu best buddy aku,.tapi pendiam je koje dye,.orang tye baru la nak cakap,.sebab dye silent mode mase tu,.haha


tulah citer aku tuk hari nie,.aku rase rindu yang amat sangat biler aku citer pasal nie,.
biler la dpat lepak same2 lagi,.
semua dh study jaoh2 belake,.
^___^

No comments:

Post a Comment