Friday 19 August 2011

-Six pack-

Yo wasssuup geng,.
ari nie aku nak share kat korang how to get 6 pack,.paling kurang pon 4 pack pon enough la,.dont greedy,.
dah dekat sebulan dh aku try cara nie,.memang byak perubahan yg ketara,.bentuk 6 pack aku dh terbentuk,.tapi belum nak berape nak menjadi lagi.,tapi abdomen perut atas ngan bawah dah keras,.cume aku nak kene struggle sikit nk dpat kan 6 pack nie,.yang penting lemak2 kat perut korang tu mesti lha kurang atau xdew,.baru boleh menjadi,.mkan tu kne la kurangkan byak,.bukan sikit,.lepas tu push up kene rajin,.

Lebih kurang macam nie la perut aku skunk nie,.

Push up nie kene betol cara die,.jangan pakse diri,.nanti merana,.buat perlahan2,.
Yg nie pun salah satu step yang selalu aku buat,.

Nie cara yang paling susah,.aku boleh buat 20 jew,.jgan pakse dri kalau xboleh,.

lepas tu air kene byak minum,.jgan minum air bergas,.minum air kosong,.klau kite nak kite boleh dpatkan dengan usaha,.tu yang penting,.

P/S:- info yang lebih lanjut check la youtube dan info2 lain,.

No comments:

Post a Comment