Sunday 2 September 2012

Active back

Assalamualaikum semua,sebenarnya aku dah lama tak tengok blog aku nie,.bukan setakat bersawang je,.bersepah macam kat hutan simpan tu,.daun kering berselerak je,.ah biarkan je la,.orang pun bukan ngusya aku punya blog lagikan,.aku bukan nya artis ke hape,.dah la tak handsome,gemuk pulak tu,memang tak la orang nk pandang,.tapi hati aku baik,.tu yg penting,pesanan ayah aku paling aku ingat sampai sekarang,.hati kena sentiasa jaga,lagi satu,.blog aku nie pun bukan aku anggap macam diary,nak tulis pasal kisah hidup aku,.aku memang ada diary sendiri yg private,.hanya aku dan allah je tahu,sebab diary yg sbnarnya hanya untuk aku kisahkan bila aku dah takda nnti,semua anak cucu cicit aku tahu kisah hidup aku macam mana.

aku nak cerita lebih pun aku tak tahu sangat nak cerita apa,sebab sekarang pukul 2.41 pagi. Dah pagi, tapi aku nie yang tak reti tidur. Idea nak bercerita pun tak da sangat, otak tak memikir apa2 skunk nie. Mungkin lepas nie aku aktif balik main blog kot. Bagi sape yang baca and support me,thanx yarw,.sekali anda buat baik, 3kali aku balas, ok Assalamualaikum semua


Thanx supporter :)

No comments:

Post a Comment